Spending my time...

Ibland har jag bara liiiite för mkt tid för mig själv. Nej igentligen inte. Har full rulle hela tiden men kände för att göra nåt annat haha och de ena ledde till de andra. Hörde låten på jobb och Patrik är ju i Tyskland denna veckan så tyckte jag det var en rolig/gullig hälsning till honom ;)

Kan knappt fatta att jag publiserar denna här! Ursäkta men den är mega töntig ;)

Förövrig är jag sååå glad att det är fredag! Känns behövligt! Nu ska jag ta en efterlängtad tupplur sen skrivs vi imorgon eller nåt! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha perfekt :-)

1 Oscar minst ;-)

2011-03-05 @ 06:19:12
Postat av: S

hahahaha jag dööööööör!!! Tack, detta gjorde nog min dag haha! Så söt!!

2011-03-05 @ 11:57:23
Postat av: My

HAHAHAHAHAHAHAH fy fan vad kul. Jag skrattade så högt att jag tror grannarna undrar va fan!! Love it =) Mer sånt =)

2011-03-06 @ 11:04:49
Postat av: Frida H

HAHAHAHAHAH!! Vilken inspiration! :) Nu blev jag sugen på att göra ngt.

Skitsöt, fy fan alltså.



Hade jag varit Patrik hade jag blivit så jävla glad!

2011-03-06 @ 12:52:46
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0