roliga anekdoter från jubb

tjabba!

Först... jag tänkte göra din blogg lite årstidslös soffan men jag har helt noll inspo nu! Help me!!

Hehe ja på fikorna/frullarna delas det många roliga stunder. Jag vet inte om de blir lika kul när jag återberättar det men jag tänkte ge de ett försök.

Vi börjar lite lätt med en som skulle äta sushi med sin tjejkompis en kväll. Kopisen förslog att de kunde äta på Sushi-dó (uttalat som SCOBI-DOO) haha. Hon som skulle äta tillsammans med sin tjejkompis förstod först inte ens var hon menade haha inte så konstigt. (om någon ej vet uttalas det sushiiiiiiido)

Sen vid ett annat tillfälle, rätt längesen pratade vi om jordbävningen som var här i skåne för några år sen. Den minns ni väl?? En hade bott i korridor i lund just när det hände och hon sa att alla vkna helt yrvakan och undrade vad som hänt och så tittade hon ut och där stod ALLA utbytes kineser uta redan! haha
Ja de är kasnke inte rätt timing att skoja om sånt jag vet.. men men

Sen idag hade vi indierna på besök. De satt mest i konferancen hela dagen men på lunchen var de ute nånstans och åt. De var totalt 3 indier men shiiiiiiiiiiiiiiiiiiises vad det luktade om dom! De spred sig ut från konferancen till vårt fikarum så de gick knappt att äta. Haha vi hade rätt kul åt de men vissa tyckte de var rigkit äskligt. Vi har tre toaletter precis där också och man kunde INTE gå in på samma som indiern varit på. Haha de var en som sa han ahr aldrig kissat så fort i hela sitt liv! Men sen kom en räddare i nöden och sprejade sån toarent doft över hela konferancen SKITLÄNGE haha och fikan och korridorerna haha överallt. undrar om dom kände de sen??? :)))

nu ska jag ta en liten sväng och plocka undan här hemma så de är gjort. Här ser ut som ett bombnedslag nu när vi har gjort oss av med överflödiga möbler... dock har vi inte skaffat nya än så allt som var i byron lågger utspritt på golvet... yes härligt härligt.. NOT. Blanda det med två säckar ren tvätt, massa smutstvättpå golvet och 2 kg hår och damm! LOVELY!

PS. GLÖM EJ DEKLARERA OCH SE VAD NI FÅR TILLBAKA AV SKATTEN!!!!!

Mina frullar... har ej tröttnat än iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0