Promenix

Sen är det väl SJUKT skönt att våren har kommit! Känns som man vaknat upp fårn det döda lite. Har börjat cykla och varit på två långpromenader med hunden. Så härligt att det bara strömmar människor överallt. Alla hittar verkligen ut. Lovely!!

Sen såg jag att det blev ett ganska coolt sammanträffande.. eller jag tror det iaf. Adam fyllde 2 bast igår och Linda fick en liten dotter också igår? Den 22a måste vara en bra dag:) iaf poppis.

Här är lite pics från dagens promenix.








Annars softar jag hemma just nu. P är i Holland.. ja han reser swainemkt just nu. Har även fullt upp på jobb..as usual.. :) Idag fick jag reda på att 6 st hade jobbat helg! aaaah de hade ja ingen aning om! Shajse asså. Och en av dom är han som håller i det ena projektet jag är med i.. om ni minns en ny byggnad jag ritar på?

Denna evckan har jag gjort rumsbeskrivningar på 250 rum mmmmh! De var snurrigt som fan kan jag säga. Och idag avr deadline.. Jag ahr nog aldrig knappat så fort i excel i hela mitt liv!! Och jag har kommit på hur mkt jag HATAR excel när man ska flytta celler.. Är jag helt dum i huvet eller finns det nåt smart sätt att göra de på utan att allt förstörs???? Aja jag blev klar iaf prick 5 och då kunde stackaren som jobbat hela helgen också äntligen få gå hem.

Imogon kommer Indierna på besök! Haha de kommer bli kul. Vi som är med i projektet blev bjudna att följa med på middag sen på kvällen tillsammans med indierna då.. men alla (fyra) banga så då hoppar nog jag med ;) 



Kommentarer
Postat av: Pappa

Excelkurs i Bårre på Lördag bokad ;-)

2011-03-23 @ 21:20:12
Postat av: Pappa

Excelkurs på Lördag i Bårre bokad ;-)

2011-03-23 @ 21:36:09
Postat av: Frida H

Den 22e rockar!

2011-03-23 @ 22:57:27
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: S

Ååååååh Excel!!!! Jag har bannlyst programmet från min dator.... Gör mina diagram i Indeisgn istället haha :D



När får jag en vårblogg??? ;) Denna bakgrunden var ju fin... behöver inte vara något speciellt så, kanske ingen säsongsinriktning så du slipper göra om den hela tiden? ;) ;)

2011-03-24 @ 10:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0