oflytsveckan..

1) Jag tappade skyddet baktill på hårtorken vilket resulterade i att en stor tuss med hår sögs in i den och jag fick KLIPPA av en bit av mitt hår!! :(((

2) Jag skulle ta en klunk kaffe av patriks statoilkaffe som avr helt vitt skummigt upptill vilket jag antog var mjölk men så var ICKE fallet utan unders kummet gömde sig skollhett kaffe. Jag tog en stor klunk av detta och har nu bränt sönder hela min gom och tunga, har dessutom ett litet såt precis bakom framtänderna :((

3) Skulle hyra en skåpbil att slänga skräp med. Resulterade i att den storleken jag vill ha ej fanns inne så vi fick nån klass större för samma pris, yeay...eller?? NÄ.
EN LASTBIL blev det. Ja och tror ni VI kan köra en sån.... neeeej. Klockan var 9 och där sitter vi som två nötter i en lastbil vi precis hyrt för dyra pengar som vi inte kan köra. Tacka gud för att världens snällaste järngäng alltid ALLTID ställer upp. Trots pappa precis vaknar och inte fått på sig kläderna än åker han å tatti ner till oss och hjälper till. Som plåster på såren har vi lovat att hjälpa dom med samma sak nästa helg!!

4) Vi har fått ett flertal lackskador på bilen efter att ANDRA har slått i den och stuckit...fega idioter..

5) patriks kort har blivit spärrat.... aldrig kul.

Hoppas nu de vänder!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Men fyyyy vad tråkigt!!!

2011-03-20 @ 15:19:35
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0