my week

Nu ska jag vila!! ...not men man kan ju lossas.
puuuuh.. utskicket blev skickat efter en 8-18 dag med 20 min lunch i torsdags! Crazy dag!!
Och tisdagen ska vi inte tala om. Då hade jag en intervju inbokad sen en bra tid tillbaka. Var nämligen på en intervju för ett säljjobb som inte rikgit passade mig enligt både dom och mig men sen dök de upp en annan tjänst som jag nu är vidare för.. MEN vill jag ah jobbet? njeee... Jag trivs rikgit bra där jag är nu med männsikorna och stämningen men klart det finns fördelar och nackdelar med alla jobb... lite småjobbig sits men man sk aväl inte klaga egentligen. Hade jag inte haft jobbet jag har idag hade jag säkert varit helt överlycklig om jag fick det andra jobbet. Vi får se...
Haha iaf när jag skulle till den intervjun gjorde jag ett ombyte av byxor, tröja och skor i BILEN!! haha.. på väg dit. ja shajse. Hade avrit på infästningsträning på förmiddagen och lärt mig hur man borrar och fäster i betong och spikar i stål m.m, ganska trevligt och kul att använda lite stora maskiner ;). Så skulle jag va där 5.. DÖ STRESSIGT för en som nästan aldrig kan gå tidigare än 5! Jag stå rutanför ingången och allt är helt släckt.. INGEN DÄR... aaah. väntar och väntar. Fumlar med mobilen i fockan pch tar upp den och ser att jag har ett smatal jag ej tagit.. tänker att det är hon som håller intervjun men NEJ de var sofia.. OCH det var JAG som ringt upp henne! Haha ja de blev helt cp missförstånd haha.

Anyway nu ska jag äta god italiensk mat som patti har stått å lagat åt mig. Mums!



kommer snart mer har do mredo men ska äta!!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0