Lycklii ♥

Life is going good today känner jag. :)
Tillskillnad från förra veckan, speciellt fredag då jag typ ville DÖ! :) Men nu vände de helt plötsligt! LIKE!

Imorse möttes jag av ett kuvert på min arbetsplats. Ser ut som jag får stanna tjuuhuu och en lönerise på de! Tjuuhuuu x 2 :) MEN ropar ändå inte helt hej förrän papprena är skrivna. Nog säkrast.

Just nu har jag fått i uppdrag att rita om fikarummet som ska byggas ut:) Jag sa till Carro rätt nydligen som as we speak ska göra en totalrenovering i en likadan lägenhet jag bor i, att jag är glad jag slapp göra de i min. Att den redan var klar. För de är såå mkt att tänka på å pussla och välja. Men icke.. nu fick jag göra de ändå fast på jobb :) Men de är rätt kul faktiskt att rita nåt man kommer se sen :)  

Mallis om 2 veckor! De är redan 22 grader där. PANIK vad man ska ha på sig! Har ju inte direkt hunnit ordna sin sommargaredrob. Tips?? Hur varmt är 22 grader? Känns som sån pågränsen värme...


Soffan är förresten ÖVERSKÖN, vilket ni magnumägare vet ;) Älskar att sitta i den! Lite för mkt:) Men ännu är de inte balkong häng så får passa på ett litet tag till.

 


Kommentarer
Postat av: C

Guuud så skönt med Mallis!!! Jag får kika in och kolla på nya soffan. Kanske på fredag grannen! Var har ni förresten köpt den!?

2011-03-30 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0