Letat som en GNUUU

har jag gjort!
Fy jag har nog letat, spånat, funderat i snart 2 månader.. kan va mer.. efter hur vi ska ha de så båda blir nöjda och det blir nån slags helhet.

NUUUU tror jag vi är överens med det mesta. Vi har haft så jävulskt svårt att hitta rätt och vi har båda haft väldigt specifika krav så när vi väl hittat nåt kan de ibland ha kostat swajnemycket.. lite för mkt... så nu har vi rensakat oss rejält och kommit fram till följande.. även om nån grej finns billigare tyckte vi att det här ändå var en bra mix. Lite budget och nåt finare. MEN då har de varit för vi verkligen verkligen inte hittat nåt annat. Detta är ett första utkast.. eller i vårt fall kasnke 10e :) Vi får väl se i slutändan hur de blir. Men jag känner mig rätt nöjd ändå. (tror jag vann lite med att få igenom mitt vita tema hihihi men de säger vi inget om ;) ) Nu är de ju inte längre vitt chabby utan vitt stilrent.. de gick bättre hem så då fick vi enas där :) Förutom sovrummet som fortfarande är lite lite lantligt därav sängbordet.

Letar fortfarande sminklösning, hyllor, och tavlor. Men de får vi ta med tiden..
Aaaaah vad skönt de är när man känner att man börjar närma sig sitt mål.. När jag är klar ska jag bara njuuuuuuuuuuuuta som in i bomben!



De kanske är massa intressepilar som kastat nu hehe :)
Iaf soffan är ej rätt men hittade ingen bild på den eftersom det är en liten affär som ironiskt nog heter 'möbelgiganten' som säljer den. Sen är det lite living, xxxlutz & Ikea såklart. Soffan är som en magnum fast utan divan typ och troligitvis i en ljusgrå/mellangrå nyans. Ljusare än på bilden här tror jag. Sen får vi pimpa den med några fina kuddar såklart.. minst 4!! :)  Glömde säga.. vi ska nog ha en fåtölj till också :) nån häftig

jaadå de ska nog bli bra detta.
Är någon sugen på att köpa två ektorp soffor, en tvbänk ala mio valnöt med svart glas så hojta! Så här ser tvbänken ut (länk)


Kommentarer
Postat av: Frida H

Vår soffa, Mickes och min, var av samma märke som den där Magnus. Mina föräldrar soffa har samma märke. Det är SKITBRA soffor med världens lyxigaste komfort! Bra val!!

2011-03-20 @ 20:24:27
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0