Kommer inte på nån rubrik

Nu var denna helgen snart slut, rusat iväg som vanligt. Tiden går så fort! Är de fler som känner så?
Nästa helg är det klassfest wiihuu:) Ska bli riktigt kul.

förresten var de kul att så många gillad ein musikvideo haha

Idag var jag & patrik och åt gourmemat hemma hos Di&Ge. Riktigt gott och trevligt var det. När vi kom hem och skulle parkera bilen skulle vi såklart träffa på en NÖT. Man kan ju för guds skull inte ha en bra dag rakt igenom.
Vi har en bil som ALDRIG kan ställa sig på sin plats.... de är SKIT störigt. Men idag var värre än värst. Patrik kom inte ens ut!!!! Så nu ska vi nog klaga!!! Japp.. nu har vi blivit sånna också :P Nee men ska iaf höra om vi om inte annat kan få byta plats för de är väligt störande faktiskt.. Vi har lixom plats nr 11 å han 10.. hmm? Ser ni nåt fel??

Är så trött att jag inte ens pallar se solsidan.. då e de illa :))
Nu ligger vi här i sängen och jag skulle visa lite snabbt så knäppte med mubben därav lite kass bild. Men så här ligger vi de flesta kvällar. Fast kollar oftast tv eller läser. Ikväll pluggar P å jag håller på med detta inlägget och Fis ligger i mitten under täcket:))

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0