JAG HATAR MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså förihelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUR JÄVLA SVÅRT SKA DE VA Å SÄTTA IHOP IKEAS GREJER!?
Nä de är verkligen jättebasic jag vet. MEN jag lyckas FAN ALLTID göra nåt fel ändå. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
Har precis stått å bankat ihop två metalldelar ashårt och de lät som fan i hela huset, ni kan säkert tänka er när man hamrar ihop metallbitar!?
Så blev de FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL. Jag satte den åt FEL håll. Å de är själva ramen till allt så inga lådor kommer fästa åååååååååååååååååååååååååååååååååååh SKJUT MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Får ju bli ikea igen då.....................faaaaaaaaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0