Grillat är godast!

mmmmuuums!
hihi så kul att Adam tyckte om vår present. En plast figur av buzz från toy story 3 & såpbubblor:)
Vi fick höra av Frida att han gillade toy story 3, sen hörde jag av en av alla mammorna på jobb att två åringar gillar "figurer" och visst var det så! :) Så kul när nåt går hem. Även om de bara är kul i nån vecka så hade han iaf lite kul! wii! De är ju verkligen mega svårt de där ju! Vad man ska ge. jisses! Jag brukar ju köra på kläder haha för JAG tycker de är kul. Men denna gången tyckte jag att Adam skulle ha lite kul. :)

haha jag vet inte bästa kombon på bilderna längst ner ahhaha.. råkade bara bli så :))

Kommentarer
Postat av: Pappa

Den normala arbetsfördelningen... ;-)

2011-03-28 @ 09:15:54
Postat av: Frida H

Jotack, han älskar sin Buzz! :) Och såpbubblorna vill han att jag ska blåsa hela tiden. Det kommer nog att gå åt några flaskor i sommaren. Superbra presenter!

2011-03-29 @ 12:04:11
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0