Kvällstankar

Guuud så mkt jobb & pill det är med designer... puuuh får pausa lite å fortsätta en annan dag.
Hoppas inte texten är för ljus?

Sitter i sängen och pillar med min design och bilder. De är så svårt att slita sig när man väl börjat!! Nu när jag inte har dille på att springa längre så kom mitt foto&blogg intresse tillbaka som ett brev på posten.
Brevid mig ligger både Is & P och sover för fullt och gjort sen klockan 21!! Maj gaahd.

Imorgon blir det till att tvätta, packa och planera inför spanien. Där är väääldigt varmt nu men man kan ju alltid svalka sig i pool och med glass väl?? De blir nog bra. Glömde förresten! Ska till frissan och plocka ut mitt kära extra-hår... Kommer kännas ULTRA-tomt sen.. =/

Ska även dumpa Isa-Fisa hos dessa två. Kommer sakna min lilla snutt hur mkt som helst!!! :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0