Bikini & Kudde

Här ser ni bikinin jag fick! Kan va rikgit najs när man är solbränd å fin. Den är starkt gul men inte helt neon.
I like it ;)




Sen har jag med gjort lite shopping faktiskt!!
Vi behöver ju fylla soffan med lite färgiga kuddar och jag har nu inhandlat den som ska bryta av allt enfägat. Alltså min tanke var att ha kasnke en helt turkos, en helt grön och så då nån med mönster. Och dne här passar nog väldigt bra till ändamålet då den har iprincip alla färger i sig. Blir lätt att ändra och variera med de enfärgade då ju!! Just nu ser de fortfarande lite tomt ut kasnke men detta är bara steg 1. Jag visar ändå.
hmm... får nog säga att den ser bättre ut irl, mer fräsh och klar i färgerna!



Kommentarer
Postat av: C

Vad fint de blev, bra köp!

2011-07-03 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0