“You haven't lost your smile at all, it's right under your nose. You just forgot it was there.”



Ja jag lovar att detta är sista gången ni ser mitt skabbiga hår! FÖR jag var precis hos frissan. Ny fin brun färg och av med nästan 5 sm. skööönt! Ska nog klippa mer för detta känns inte helt ultimat för mig faktiskt. Det här "långa" håret. Är ju bara att inse att man har för tunt hår tyvärr. :)

Nu får bloggen vila lite för imorgon ska jag och min baby på SPA! Sötaste gav mig en natt och behandling på torekov spa, tillsammans då såklart!!

Nä jag tog bort bilden på mig för den var FÖR hemsk :)

Latooor

Kommentarer
Postat av: Noafatima

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-10-20 @ 12:24:59
URL: http://noafatima.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0