Triss i stolpskott & aggro inlägg

Asså i såå många dagar (blir bara värre å värre) utökas min aggretion! NU kommer ett litet smakprov på vad jag KÄNNER om dagarna när jag ska hem & till jobb...


Först och främst vill jag bara säga att jag FATTAR INTE hur folk kan va så JÄVLA LATA eller EGO eller vad de nu är? PANTADE kasnke??? Jag kan börja med att fråga er såhär. Tycker ni de är svårt att lyfta upp ert pekfinger. Ni vet i ca 45 graders vinkel? Jag testade precis och NEJ det var itne speciellt jobbigt.. Tyckte ni?? Tydligen tycker nästan hela malmös befolkning det iaf!!!! VARJE dag jag kör till jobb lyckas jag ha MINST en (de är dagarna man har tur) bil framför mig som INTE blinkar var han/hon ska. Dom är ÖVERALLT! Ickeblinkande bilister och jag HATAR dom. Jag vet att det är ett starkt ord men jag känner faktiskt så. JAG HATAR FOLK SOM INTE BLINKAR!!!!

Där är speciellt en korsning som jag ALLTID stöter på detta problem. För JA även om de dumma bilisterna itne tror de drabbar någon annan och de är helt själva i trafiken så GÖR DET DE!
Så här ser speciellt en korsning ut precis vid mitt jobb. Ja kasnke de flesta korsningar ser ut så men iaf..


Jag sak köra rakt fram och från min vänster kommer där alltid OÄNDLIGT mkt bilar som 90 % också ska dit jag ska så man får vänta. Där kommer även många lastbilar för de har sin plats rakt fram, alltså till min höger. VARJE DAG kommer där som jag sa innan MINST (oftast fler!!!) som kör utan att blinka. IGÅR höll jag på att få spel!! För då stod jag å väntade fint och så kommer där en lastbil som inte blinkar. Jag antar ju han ska rakt fram dit lastbilarna brukar köra... Väntar..väntar...väntar VAR SVÄNGER HAN!?!?!?!?!?!?!? IN där jag står.. åååååååååååååååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så fick man vänta ännu längre å Typ flera biler efter lastbilen blinkar ju itne heller när de ska till dit jag ska.. ååååååååååååh. HUR SVÅRT ÄR DET????? och detta gäller på fler ställen än bara just denna korsningen. Jag har ALDRIG sett så FÅ bilar som använder blinkers som i malmö.
Hoppas alla träffade tar åt sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..tittar på mitt favvo-löv ♥ och tänker oouuzaaaahhh.... för att lugna mig själv.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Vilket älskvärt inlägg! Fler aggronilägg! hihi..

Nej, vore ju elakt mot dig.



Men förstår preciiiiis vad du menar!

2011-01-17 @ 22:40:12
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0