En titt in i sovrummet..

Gjort de bästa med vad jag har, enligt mig. Även om jag inte gillar att mattan är brun, att jag saknar hyllor och tavlor and so on så har jag försökt....
Isa hjälper mig alltid att bädda, som synes. Hon älskar att slänga sig och rulla runt och tvätta sig och busa och ja allt på ett tomt sträckt lakan. Men vem kan klandra henne? Ser rätt najs ut.
Hade alla våra böcker i en blå IKEA kasse på golvet vilket kändes väldigt störande. Har stuvat in allt i nattduksbordet tills vidare.. Men grunnar på en bättre plan. MEN jävligt mkt bättre än en IKEA kassen som ni ser skymtar på bilden under(tillhöger).
ps.. ett nytt spar obejkt har påbörjats... en pax garderob! Dom e ju helt sjuka!

Kommentarer
Postat av: Tatte

Hej Veronica!

Vad fint det blev. Gör inget att mattan är brun.

2011-01-31 @ 09:24:22
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-01-31 @ 10:17:21
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0