Så här kan de se ut

Tänkte visa Carro hur det kan se ut när man har sin soffa mot ena väggen i v-rummet. Detta är bilder från hur min lägenhet såg ut när förra personen bodde här. Min personliga plan är att sätta tv:n där den satt fårn början när jag flyttade in, alltså hänga den på den korta väggen mellan fönsterna, och sedan ha soffan mittemot. En ny större soffa med eventuellt en fåtölj till. Förstod ni? Alltså ha soffan där tvn står på denna bilden. Och ha tvn där gitarren står ;) Och fåtöljen mitt i rummet haha


Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag gillar det som ni har nu. Alltså tvn på sidan sådär. Det har jag ju nu också.. har så svårt för det där döda utrymmet mellan soffbord och tvskänken som uppstår.

2011-01-23 @ 13:46:00
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0