Rester av vintern

Ja väck med detta äckliga och fram med våren nu tack!!
Vad ska man ens kalla denna årstiden? Slasketiden?
Hemma idag för kroppen segar ner mig. Igår hade jag sån huvudvärk att jag höll på att spy, sprängas och dö samtidigt. Höll ändå ut till kl 3 då jag inte längre kunde titta på dataskärmen. Kände fortfarande huvudvärk i morse och vågade inte ta risken.



Passade därför på att ta en promenad med xavi för att få lite frisk luft och komma ut lite. Kameran åkte med som vanligt. Men usch! Det var blötare än blötast och blanda de med lera och is. Usch igen! Vi hann inte gå så långt innan Xavi började dra hemmåt igen men tur var väl det! Väl hemma hade man en lerig kall hund så var lika bra att köra in han i duschen och få honom att lukta melon igen. Great success! Men nu var det ju dåligt med vila eller hur!? Jag håller med så ska slagga lite nu till oprah. haj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0