Nytt Fräscht Fint & Flått

Nu jävlar!
Sen jag flytta in här hade jag en idé hur jag ville ha de. Men det lades på is speciellt efter min sambo kom in i bilden med sina stuff :) Så nu får man tänka om och det är precis avad jag ahr gjort! Vi har pratat mkt men sen stannar de där. Well not anymore! Jag har knåpat ihop en hel lång A4 lista på avd som ska göras och bytas m.m. puuuh.. kostsamt men de får gå längst våren-sommaren i lagom takt. Jag längtar iaf. Och jag har trillat tillbaka att titta på inredningstips. Är det bar jag som blir glad av se fina hem? Man får så mkt energi och hopp att man själv kan ha de så! och varför har man itne de redan!? Aja.. nu så.

Med allt att man har börjat halv odigga sitt place den seanste tiden tappar man även lusten att hålla de rent å fint alltid.. En ny ovana kan man väl kalla de är att jag ofta måste handla nån liten ny grej så jag MÅSTE städa för annars passar den nya fina saken inte in e ett rörigt fult hem. Det är praktiskt men man får ju inte handla massa junk bara. Igår handlade jag precis en sådan grej. Om de är junk eller ej återstå att se men jag ahr alltid tyckt om dessa så jag tror absolut inte de är junk ;) Den ska sitta i hallen och samla brev som ej öppnas när de kommer. Eller om den ena personen inte är hemma osv. Eller saker so mska skickas. Ja ni ser så mkt praktistk den kan vara till ;)
Inte så bra bild men det är en LITEN POSTLÅDA!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida H

De är så söta! Jag gillar dem starkt!

2011-01-23 @ 13:43:05
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0