jag tror jag har ett rigkit "vuxen-jobb" nu

Ja för i min värld tänker jag så. Alla tänker på sitt sätt å jag brukar tänka att ett vuxenjobb är när man har eget kontor och fullbokad kalender och möten och telefoner som ringer och mail som ska skickas m.m.
Men ännu mer så känns de som man faktistk gör nånting där det händer nånting. Alltså ja.. kass förklaring. Men innan(på detta jobbet asså) kändes de som jag gjorde saker som folk sa jag skulle göra å jag visste ungefär hälften om varför jag gjorde de. Men nu känns de som jag gör det för jag vill göra det och för jag själv känner press att få de kalrt för jag vet varför m.m. Man kan ju även säga att man är mer inblandad nu också. Får vara med på möten mer och ja se hela sidan av projektet ist fö ratt bara få en ritning till mig och förklarat vad jag sak göra. KUL är det iaf. Och jag vill stanna här ett tag! får vi se hur de går.. Men jag kämpar.
I måndags satt jag på möte från halv 4 till halv 6 och idag stannade jag frivilligt till 6! De är inte nådigt för mig som brukade sticka vid halv 5 då jag jobbat exakt vad jag skulle :) Hoppas det fortsätter såhär. Alltså att det är kul.

SÅ nu fick ni en pytteliten inblick i jobbet.

Nu ska jag dra iväg och hämta patti som kommit hem fårn oslo. Ja dom flyger å far i hans jobb massa.

En annan sak med.
Jag älskar ju feng shiu. Har läst välrdens bästa bok om det med "rensa i röran". Men jag snubblade över nordsjö ide och design när jag tittade tapet och deras sida är supersöt om man bara snabbt vill förstå vad feng shui är utan att läsa en bok! Så ni som undrar.. LÄS HÄR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0