Hallösningar !?

Har lite krux med hallen... still.
Ny tapet ska ju upp. Men som ni vet har jag en konstig hall. Den är stor men har knappt några väggytor på sig. Den ena där ytterdörren sitter är ju stor men längst mot ytterdörren sitter där ett element och mot andra sidan alltså sovrumsdörren är där kontakter, men kruxet är att saker som ska stå närmst sovrumsdörren inte får sticka ut mer än nån decimeter för ananrs blir det för trångt och det kommer skymma dörren.
VAD HAR MAN DÅ DÄR?

Jag vill ha en skohylla fast jag tycker de är sisådär men jag vill itne ha tusen skor på golvet längre! Så är det bara. Snyggt men SMART är mina tankar. Jag funderar kring att ha de klassiska skohylla med hatthylla över närmst dörren utanför elementet. Vet ej än vilken typ eller om det ska va vitt eller trä. Nu sa herren här vitt så då får man väl kanske passa på att haka på de för de händer itne så ofta ;)

Sen har vi ju resten av väggen mot kontakten och sovrumsdörren. Iprincip ska den va tom för man vill ju iten täcka tapeten heller för mkt... MEN man har ju ändå fler grejer man vill gömma i hallen PLUS jag gillar att kunna sätta nåt ljus eller nån grej på en bänk lixom.. och funderar på att ha ett skoskåp. Har ett i svart mittemot men de är på nåt sätt ganska skymt.. tycker jag iaf. Så att ha ett ill? Jag ahr ju haft en stor svart byrå mittemot även om det blev trångt så var d eju möjligt. Så då borde de ju gå i praktiken med ett tunnare skåp






Ni kan tänka er dessa i vitt med. bara blev dessa nu på bild..


Kommentarer
Postat av: Frida H

Det verkar ju som du är i fas vad du vill ha och kan ha. Låter superbra! Jag ska kolla igenom min hall-mapp och se om jag har lite inspirationsbilder till dig :)

2011-01-27 @ 11:23:39
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0