Dumma tand! :(

Bildbrist å lite fantasitorka.. eller faktistk inte men vill fotta utomhus och våriga bilder sååå.. nedan är mitt halvtaskiga försök. Ja ni får stå ut med att se mig på bilden för jag kände för att leka dålig model en kväll. Jag bjuder på de. Idag åt jag en såndär salt lakris karamell... ååh vad heter de nu?? Ni vet i sån blå påse med 3 eldar på för den är stark... hänger ni med? iaf.. MIN TAND SPRACK! Fast för mig är de inte jättekonstigt numera. De händer sådär vartannat år nuförtiden. Som tur är är det en död tand så jag har inte ont mer än att de är störande. MEN när jag åt middag så försvann en fjärdedel!! NAAAJ!! Så nu känns de HELT cp i munnen. Fick tid om en vecka men ska se om man inte kan få nån akut. Känns mega konstigt i munnen! ;(

Kommentarer
Postat av: Frida H

Turkisk peppar? De du menar?

2011-01-19 @ 12:59:15
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: v

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa så hette de!! TACK

2011-01-19 @ 21:13:02
Postat av: v

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA så hette de, TACK! :)

2011-01-19 @ 21:14:24
Postat av: My

Turkisk peppar =) Krya på tanden

2011-01-19 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0