Dag ett på år två noll ett ett

Ja och var tog denna dagen vägen?? Jo den sovdes bort. Jesus vad trevligt de var igår! Jag brukar ALDRIG ha bra nyårsaftonar men det var väl ÄNTLIGEN min tur:)) 3 rätters middag en oväntad gäst dök upp och vi blev ytterligare en person, trevligt! Spelade spel in på småtimmarna och såklart vann mitt lag hihi
Kvällens tabbar: Tappa en 300 kronors nåt champagne på marken.. upsi. =/ Tappa det sjätte champagneglaset på golvet som gick i tusen bitar, tände ALLA ljus som finns i hemmet så folk började svettas innomhus haha.

Mina klumpiga dagar är tillbaka. Minns ni också att jag var rätt klumpig av mig förr i tiden? På nåt sätt har jag lyckats överkomma det de senaste åren men nu verkar de va tillbaka... gaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0