Behöver en bok att läsa!!!!

Jag vet ju tillochmed några jag vill läsa.. eller en eller nåt iaf. Varför glömmer jag alltid köpa dådå???? Jag saknar verkligen en bok. Har ingen tv perod alls nu.. kollar bara solsidan typ och tillochmed de glömmer jag så de plir på tv4 play.. å datorn...gaaaah sitter ju framför den HELA dagen på jobb. NU kom jag på att jag kan ju beställa hem den.. hmm... Smart. Hinner ju aldrig till stan nuförtiden. På mitt jobb jobbar vi över varje dag. Najs? njaaeeaa. Kul med engagemang men de blir ju sena kvällar. Idag var jag hemma efter 6. 8-6 dag. rätt länge tycker jag..
Får leta upp bilder att pilla med ist..

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida H

<3

2011-02-01 @ 20:46:11
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0