Älsklings skål m.m

När vi ändå är i farten ska jag skaffa allt de där jag gått å suktat efter och alltid viljat ha men aldrig skaffat. DEN HÄR ska Isa ha i turkos(tror jag). I love it!
 


Och jag och mina bokstäver! Är väl så som allt annat man vill ha de ända till man har de då är de itne lika speceillt men jag ahr itne kunnat släppa de på 3 ÅR!! ALLTSÅ 3 ÅR!!! Då är de väl okej om man skaffar de???


BOKSTÄVER!! Vet inte avd det ska stå eller om de bara ska va någon bokstav... Får klura. Kanske nån rostig och nått i vitt eller bara vitt eller bara rost.... Jaaa jag behöver fundera lite till... 

och min fotovägg såklart!!! Massa svarta ramar med mina bilder och diverse texter.
och såklart lite annat..


Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag gillar när man har bokstäver i olika material, form och färg. Men vad som är snyggt är att köpa samma bokstav i då olika utförande. Eller någon enstaka bokstav och så kanske det fina &-tecknet. Jag köpte ett vitt A på Lagerhaus (det finns kvar för 99kr, börja med det?) men jag tror jag ska fortsätta och ha bokstaven A, som i Adam.

2011-01-24 @ 15:38:36
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0