Vanlig vardag

Själv jubbar jag på med mitt. Har utskick(skicka iväg ritningar) på fredag men tror jag hinner med det. Just nu är det lungt för jag som vanligt tror jag är klar men sen när chefen går igenom dom visar det sig alltid finnas en hel hög med justeringar som man får stressa igenom i sista sekund. :)

Ska förresten på en praktisk infästnings kurs på HILTI nästa månad. Kan bli kul. De är 4 från vårt jobb och sen från en del andra företag som tyréns och ja.. kommer ej ihåg. 2 st från jobb var automatiskt inräknade och sen blev de lottning. Så kul att en lott hamna på mig! De är blandat iaf för att vi ska träffa varandra och lära av varandra. haha vad ska jag lära ut? De är dessutom för konstruktörer! (jag är inte konstruktör, än iaf). Men de kommer va svin lärorikt för mig som inte har en aning om hur allt sånt där ser ut i verkligheten:) Står i informationen att man kommer bli smutsig och ska ha oömma kläder! ojoj

Hallen börjar ta form.. tror jag.. fan va svårt de är att bestämma sig.. står mellan om vi ska ha vitt i hallen eller valnöt. Valnöt tyckte jag var mysigre.. jag vet!? Var kom de ifrån??? Men då msåte vi ha en skohylla som kostar 1700!! Å de e jag för snål för just nu. Dessutom tyckte patrik vitt och vitt funkar ju alltid.. Så nu kör vi på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0