Träningspass 2

uuuh andra träningspasset på 2011. Herregudars vad man är duktig då!! Eller???:) TVÅ hela pass ju.
Blev lite springning i 20 min. Kändes helt okej men man vågar itne pressa såhär i början så tar de hellre ett steg för lugnt så man inte tappar självförtroendet för då går de bara utför.
Ganska lugnt på jobb nu när bygglovsritningarna är inne.. Men de känns som lugnet före stormen innan de kommer tillbaka å massa massa massa till ska dit. Och vi har typ 1 vecka på oss! aaaah!! Men de ska nog gå bra.

Just ja! FRIDA.. va fasen! Alla bilder är mina.. eller nästan iaf men då ska d eav nåt jävligt speciellt;)) hmm och vissa lånar jag och fotoshoppar kom jag på... hmm okej då.. de kasnke inte var så tydligt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0