Tapetnissarna har jobbat

HEEEEJ!!
Har ni saknat mig???!?!?!?!?!?!



Idag har vi slitit hela dagen med att sätta upp ny tapet (DEN RANDIGA) i hallen. Det var jag patrik & Isa som kämpade. Ja hon var med på alla steg och inspikterade ALLT vi gjorde.

Precis när vi fått hem rätt tapet, för det blev ju fel i beställningen första gången, rykte min beslutsångest in och jag började tveka men sen sket vi i de å körde på å nu är jag rikgit nöjd!! Tusan vilken skillnad!!! Även om rummet är koas nu.. allt står i mitten av golvet och vi har ingenstans att ha jackor m.m m.m så gillar vi de skarpt!! Redan ett jättelyft. Är så taggad att fixa resten nu på en gågn och har massa mer ideer om vad som ska fixas till för att vi sak kunna få plats bättre och ha mer ordning och reda på saker!! I LIKE!! :)
Vet bara inte rikgit än hur vi ska ordna hallen men där ska iaf finnas plats för skor å en hängare, sen nåt till o mde blir en skohylla,byrå, hylla.. ?? Får se!!
Städskrubben ska ordnas likt ikeas alla korgar å grejer man kan trycka in så man får ultimat med utrymme för städ & djurgrejer m.m. Och där vi har kläder idag ska vi hänga in jackor, tex om man har två eller fler så hänger man som man ej använder för tillfället där(dock rätt sesång såklart) och om man får gäster.. ja ni fattar.
I sovrummet ska de in en garderob PAX, som förmodligen ska köras hem nästa helg jiiihaaa.
Och sisit men inte minst ska v-rummet få sig ett nytt lyft men de får nog bli nångång nästa år när man har pengar igen :) MEN jag är TAGGAD!!!!

uuh gick precis till köket och shit man har iten vant sig än! Blir glad varje gågn man ser den. Lyckat!

Idag var det sol. Xavi hittade den enda fläcken med sol i soffan där han klämde in sig så precis hela proppen fick plats. Snuffigt.

Nu är det snart melodifestivalen.. UPS om 3 minuter!! Ska stänga av allt mitt inredningstänk och glo tv nu! hajhaj

Slänger upp en bild påtapetetn när hallen ser OK ut igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0