Söndagen i världsklassbilder

Älskling började med att visa upp vår hall när vi skulle ta FÖRE bilder på väggen. (Innan tapetseringen).


Helt plötsligt fick vi chips-mani och bbörjade febrilt rota genom alla skåpen..


Hittade inte riktigt de vi letade efter kanske...


Men hittade M-KULOR! Som tog slut på 2 sek.


Sen fortsatte vi att jobba... Tills vi insåg att både tapet var fel och affärsbiträdet hade beställt fel trots vi sa tio ggr vad vi skulle ha..


Hjälpredorna var på plats.



Tog en joggis-paus och jag fastnade med håret i sängramen!!!! HUR är det ens möjligt????


Tog en långis promenix och längtade till sommaren


Fick ställa upp på en bild också :)


Gick förbi lite svanar på vägen hem. Först kom två..


Sen kom ALLA och blev helt ilskna när de insåg att vi inte hade nån mat.


Sen var vi hemma igen. Nu ska vi veckohandla och om jag fortfarande årkar sen ska jag göra äppelkaka för jag är så satans sugen!!!! hajhaj
(detta var igårkväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0