Sista dagen all by my self


Inatt kommer tomten hem. FINALLY! Så tråkigt att äta frulle själv, lägga sig själv, åka till jobb själv och inte för att tala om allt jubb hemma.... rasta pippi, leka med fis och.. :( Jag hade dessutom 100 planer på att göra ALLT som jag uppskattar mer än honom så man passar på.. har jag gjort något? svar nej. Jag ahr varit helt död och hur kul är de ens att laga mat själv.. inte kul. iiih.. så nu ska jag vara rikgit puttenuttig för det passar verklige nin nu. Bare with me :) LYSSNA
 

Tack pappi för en super AW med sååå god desert! mmmuuums! Är fortfarande jättemätt!

Förövrigt var de ju spikat, tomten, patti, soffan och jag drar till Barcelona nåt år. hajdå ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha... hoppsan! Jag tror du missförstod vårt samtal något ;D

2011-02-04 @ 20:24:29
Postat av: V

men nöt jag skämta ju:O

2011-02-05 @ 08:07:16
Postat av: S

Jaaaa jag fatta det, so did I.. haha.. Vad tråkigt det blev nu ist! :D

2011-02-05 @ 10:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0