♥ Photoshop! ♥

Photoshop e fan helt magiskt. Man har en bild som e ungefär 'bla-ha' men sen klickar man lite i ps och voila!! Ni slipper se förebilden men som sagt den var 'bla-ha' :) Jag vet inte vad ni tycker om dessa men jag gillar iaf hur håret blev! najs! Sen att skärpan inte är den bästa(inte ens på ögonen på många kort!!), eller ansiktsuttrycket m.m... :) ja de är inte lätt när man inte själv kan stå bakom och titta ju. Och ursäkta att de är helt ego nu. Känns nästan wierd att lägga upp så mkt bilder på sig själv.. jag skäms lite. Men jag har brist på motiv OCH ni kryssa faktiskt i rutan där det stod "bilder på mig". ;P




Kommentarer
Postat av: Pappa

Mer ;-)

2011-02-12 @ 17:05:04
Postat av: Frida H

LÄR MIG! ;)

2011-02-13 @ 11:42:26
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0