Förbered er på att hitta fel nu!

För jeklar vad jag har ändrat i koderna... gick sådär.. ni hittar säkert de som e konstigt om inte så är de ju bra:) Men jag måste ju testa att pilla på allt.. så e de bara. Nu får de nog va denna ett tag för de var helt utmattande att ändra denna gången.
ååh jag känner hur mkt ilandsproblem jag har nu men jag måste bara spy lite på vår garderob! Asså nu har gränsen nåtts! Vi har kläder ÖVERALLT.. de GÅR INTE att ha de e i den fjuttiga garderoben.. Så jag tänker ta varenda krona som blir över denna månaden och köpa en pax garderob så fort vi har tillräckligt. De är inte bara kläderna som är illa utan de blir som en sprial neråt... Tillslut fixar man inget för de känns inte lönt och SÅ VILL JAG INTE LEVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0