Äntligen helg

Fast jag hade behövt en... eller två dagar till.
Shit som jag jobbat. Helt slut i huvet va jag i dag. Klockan 5 snurrade det ordagrant i mitt huvud. Hunni kom hem inatt vilket var mysigt men det gjorde ju itne saken bättre att hunden löpta amok när han kom intraskandes 1 på natten och sedan avr helt pigg och skulle ge mig present och grejer. De ända jag sa var frukost å la presenten brevid mig, haha. En ny perfume va de! :)) Men har knappt hunnit fatta att han är hemma för har varit så inne i jobb hela dagen så nu ska jag njuta av ikväll.

Vi var å besökte en byggarbetsplats idag i lund. Det var trevligt att komma ut å se vad det är man ritar faktiskt:) Eftersom det är en liknande fabrik så kunde vi se exakt. Fick gå runt med gula västar och hjälm i alla rum, källare, våningar, tak, bodar ja you name it. Har gjort de innan men det kändes helt annorlunda nu när man hade mer kontakt med byggarna och visste vad som skedde där så de var kul. Plus några på vårt kontor hade ritat de dom byggde på nu, i somras så de hade ju direkt koppling vilket också var kul.

Nu ska jag njuta av att det är FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0