Sjukling

Jaha idag ligger man hemma för andra dagen och är sjuk!
Tur man har en liten energiboll & en stor dunboll som håller en sällskap.
Tröstar mig med massa julgodis... som börjar ta slut :( och filmer.

Har ju blivit jättesugen på att kasta in lite inlägg här igen nu när jag pillat så mkt med matarkarlek.blogg.se!
Men de e svårt när allt e kaos omkring en. Ska föröska iaf. Kan ju bli en spännande tid framöver när vi ska bo i Bårre! :P

Nyss klarade Patrik sitt första CCIE prov!! wiie!
För oss vanliga som ej vet vad det är kan jag bara säga att det är JÄTTESTORT i "datorvärlden" :)

Så här laddade han inför det!



Nu börjar jag fan känna mig kass igen.. jag som trodde jag skulle få lite gjort idag.. fortfarande ej packat NÅGOT! gaaaaaahd...

Men får bli efter vilan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0