iphone & iPad tips

jahapp... precis när jag började skriva detta inlägget fick min kära dator BLUESCREEN..
Antar man itne kan lyssna på spotify, surfa på nätet, redigera en bild i ps & kopiera 780 bilder från mobilen till den externa hårddisken samtidgt... attans! :)

Hemma idag för tredje dagen. Känns lite konstigt typ som om man inte har nåt jobb. Har helt kopplat bort allt som har med jobb att göra. Inte med meningen utan de hände av sig själv. Kanske för man är van att ha jullov..

Mår faktiskt lite bättre nu. Speciellt om man jämför med imorse.. de var nästan de värsta hittills. Är ju bara förkylning(knappt) men feber å sånt. Idag mår jag lite bättre men har sjukt ont i kroppen. Typ svanskotan, ryggen och benen!!?

Hjälper inte heller att vårat internet strular så jag måste ha sladden direkt in i datorn.. och sladden är en meter och sitter i hallen... Japp jag ligger på golvet i hallen med en filt och kudde under mig. Inte bekvämaste..

Nu vill jag bara ut å julshoppa (har fortfarande ej handlat någon julklapp!!!)




YELLY DEFENCE!!!
Titta bara hur söta figurerna är, OCH ni skulle bara höra musiken och deras röster! Totally beroendeframkallande!
kostnad: 7kr men HELT KLART VÄRT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0