Glömt skriva!

Som ni säkert vet har vi tyckt att lägenheten är trång för oss båda fast än vi båda gillar den sviiin mkt. Vi har ju kollat på hemnet mkt å nu på sistone varit på visningar. Men eftersom vi båda inte vill ha nåt som är sämre än idag har vi varit skitkräsna och landat på 2 millar när vi tittat runt. Med avgift på de blev boendet lite (läs MYCKET) i överkant prismässigt. Banken och många sa att vi kasnke skulle titta på hus isf för de brukar ju löna sig men jag bara eeeeh naaeeee... alldels för ung å så.

... TILLS vi såg detta...



Det är itne jättestort endast på 94 m2 idag (dock större än mina 50) och alldels lagom för oss idag!
Det bästa är att vi kunde få det för ett SUPER pris också och att de ligger i ett jättefitn område!! 200 m från stranden bland annat! Kan jämföras med limhamn/bunkeflo fast till helsingborg.

Vi flyttar senast första mars så jag har lite tid på mig att vänja mig vid tanken även om jag bara vill börja direkt.
Glömde säga att vi ska ju renovera kök å riva lite väggar m.m. (iframtiden kommer vi förmodligen bygga ut, vilket många i området gjort) Finns bygglov på större delen av tomten som är rätt stor också. Så oändligt med möjligheter.

LÄNGTAR till inflytt som är första mars 2012.
Tills dess får vi bunkra in oss i trogna bårre. :)

Välkommen till vårt nya hus!


och det BÄSTA....
Vägen mot stranden!





Här är några planer och funderingar änsålänge! Ska ju renovera lite också! Bland annat köket!


Kommentarer
Postat av: Frida H

Läste jag Helsingborg?!!

2011-12-19 @ 18:56:01
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0