we did it AGAIN!

åt precis världens GODASTE söndagsmiddag. Snacka om fullträff på denna veckomenyn! Nu har jag fått i uppgift att fixa nästa veckas meny också.. hehe men ja de kan jag väl :)

Nu börjar detta snart likna en matlagningsblogg höhö

men här är vår söndagsmiddag!!  ---> recept

puu idag har vi iaf tvättat och grejjat. (tack C&S snodde ert lgh-nummer lite i paniken hihi) 
Har även rensat ut hela min garderob! Först gjorde jag en "rensning" och fick ihop en halv ica-kasse. Vid andra kollen rök en proppfull svart sopåse! Lite skilland!! Men skönt nu. Jag kan inte bara inte fatta hur de fick plats innan för jag tycker fortfarande det är trångt i garderoben..wierd



Sista timmarna innan allvaret börjar igen.. sen får man titta på gamla pics å njuta sig tillbaka... jag smygbörjar med denna från bårre.

Kommentarer
Postat av: C

Haha tror faktiskt att vi lånade ert nummer också en gång :)

2011-08-08 @ 21:44:22
Postat av: Tatte

Vad gott det verkar vara! Kom gärna med fler tips.

Vi ska nog fixa tre-rätters hemma nu när vi har

10-års bröllpsdag. Kom gärna med lite förslag om du har på vad vi kan göra.

Känns lite som höst idag, men hoppas värmen kommer tillbaka i helgen.

Kram

2011-08-09 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0