Hårdax

Imorgon ryker nog mitt hår!! Från långt med extensions till kort kort. Känns som jag borde gjort tvärtom ha kort i början av sommaren och långt på vintern haha.. yeye..
Men efter att ha haft långt så känns det så sjukt fräsht med kort!!

här är några inspobilder..


Om jag blir nöjd visar jag resultatet imorgon ;) ..är faktiskt lite nervös.

ps. idag blev de bara pannkakor så ingen lyxmat.. men hittar jag nåt mer guldkorn lovar jag att dela med mig!:)
har ju kvar att testa chevre-mackan :) (fast de är väl inget för dig tatti) ;)


Kommentarer
Postat av: J

bra att din blogg kommit igång nu efter dom där katterna :) kommer bli jättebra, jag är skitzo, ibland vill jag klippa mig och ibland ha längre. men ja tvekar på kort bara för att ja måste platta då, och det är ju en sak jag aldrig kommer göra, så det kommer bara bli kaos. men du har ju perfekta håret för sån där frippa, KÖR :)

2011-08-10 @ 09:04:59
Postat av: Tatte

Man får väl testa chevre-mackan också;med vin till

kan man skölja ner det mesta.

Väntar med spänning på resultatet imorgon. Tror säkert att det blir jättefint. En skönhet klär i allt. Kram

2011-08-10 @ 21:28:02
Postat av: C

Var är bilderna!?! Har spanat över gatan här hemma men inte sett de haha :)

2011-08-11 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0