Balkong pimpning

Dags för nya blommor på balkongen då de andra RUTTNAT! Fyy vad äcklig jag är som lät de gå så långt. Inte helt okej men ändå.. nu är de iaf fint igen. Kan ju erkänna att jag inte alls kan de här med blommor och helt enkelt inte fick tillräckligt tid att strosa runt å vela heller. Patrik är som pappa och kommer till bauhaus eller likanande med ETT mål och de går fanimig undan! Så man fick halvspringa lite i förväg bara för att gripa åt sig några blommor som stod ytterst hehe men de blev väl helt ok ändå. :)



Sen kan vi ju disskutera hur kul de känns när man står å planterar och försöker få de fint och Isa bestämmer sig för att äta upp allt jag gör!! :(


ps. till Carro.. minns du den fantastiskt fina gröna växten jag pratade om som jag skulle visa fanns på en balkong.. nu vet jag vad det var... det var GRÄS. jodåsåatt......  (syns även lite på den högra bilden)


Kommentarer
Postat av: C

Haha såååå kul! Du pratade om det som värsta exotiska grejen, gräs :) Vad fint det ser ut till att bli! Jag är besviken på att de inte blev några hantverksbilder från ditt och Patriks projekt.

2011-08-23 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0