Work

Haha neeeej My jag har inte köpt en ny kanindräkt!! Fyfaaaan vad jag vill se rödluvan & vargen igen!! "...och den stora stygga vargen" hörs i bandspelaren och in på scen kommer Veronica i en alldeles för LITEN vit kanindräkt sparad från nån maskerad i lågstadiet. hahaha skrattar bara jag tänker på det! Och rödluvan = My med en rödblommig lampskärm på huvudet! BÄST!

Men jag ska visa vad som var i paketet. Men visar när jag har de på mig!



Idag gick jag loss med mobilkameran på jobb. Fondväggen är uppe! Mkt fräshare! Vad tycks?? 

*uppdatering*
Ja asså de är svårt att få heeelt rätt färg på väggen på bild! Den är mild och inte starkt irriterande:) mer lilablå.. alltså indigo! Liksom på bilden jag la upp för ett tag sen! Ville bara säga det! Förut var två väggar svagt svagt laxrosa och de andra två svagt gulskitiga! De är såklart vita nu!

Före - Efter, eller tvärtom då:)



Mitt skrivbord! STÄDAT!!!!


Mitt skrivbord pre-städning.. not OK


Detalj ;) & skrivbord nr 2. Akta den moderna telefonen hihi ;D Ska nog pimpa detta bordet lite. Ny sån sak att ha papper i iaf!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Snyggt :-)

2011-04-06 @ 21:16:23
Postat av: Pappa

Snyggt!

2011-04-06 @ 21:17:08
Postat av: My

HAHAHAHAHAH sitter as garvar ensam i ett mörkt rum hemma och tänker på rödluvan och vargen. Den som spela över den filmen borde fan få böta. Är jag den enda som är dum i huvudet nu men är de det blåa som är nytt? hahaha ja jag skyller på att jag vakna tidigt och jobbat tills nu =)

2011-04-06 @ 23:57:54
Postat av: Veronica

haha men för sjutton!! en FONDVÄGG! 4 vita väggar är inte lika med en fondvägg. ja den "blå" är ny :) Men det är ingen vägg man har hemma men på ett tradigt 70 tals kontor piffar det upp!

2011-04-07 @ 06:44:54
Postat av: My

Hahaha missa ordet fondvägg!! hahaha nä jag hade inte valt den färgen hemma heller. Men visst de piffa till de lite även om jag ska va ärlig och säga att de saknas något mer där... hummmm vet dock ej vad? Hörde om din insident med de där snabbt mailet till din kollega kan säga att jag nästan dog av skratt när Sofia berättade. Hawai :)

2011-04-07 @ 10:05:35
Postat av: Tatte

Hej! Ångrar mina ord från igår. Det blev ju jättefint, men såg hemskt ut i mobilen igårkväll.

Är det nu som man ska äta upp sin gamla hatt???

Kram

2011-04-07 @ 17:12:17
Postat av: Frida H

Det är nog bättre än innan men något i mig brister när jag ser blåa väggar. Om de så är baby blå eller indigo ^^ Blått och jag går inte ihop.

Dock ÄLSKAR jag turkost :D



Svart eller grått hade varit coolt med lite färgglada grafiska tryck eller post-its uppklistrade :)

2011-04-07 @ 22:17:01
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0