Världens sötaste lilla paket

Igår låg en supersöt överaskning till mig på hallmattan när jag kom hem. Jag har nämligen beställt en liten sak från ett ställe som heter youtopia, kan visa senare.



Men herregud vad sött paketet var. Det var överaskning efter överaskning :) Så gulligt.
Först själva paketet var fint pyntad med en liten sticker, bara de var ju sött. Sen öppnar man och ser att paketet är INSLAGET :) Så öppnar man igen och då har man fått en liten extra present i form av en liten kanin på ett gummiband tillsammans med ett kort och allt är såklart handskrivet. Kortet och kaninen måste kostat nästan lite mkt som de jag beställde ju ;P



        

Undertiden jag öppnade allt tänkte jag att det spelar ingen roll om innehållet passar eller ej jag älskar det redan!  Så de har ju klart en vinnande strategi ;)
Här bor min söta kanin nu!



Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha du och din lilla kanin! :)

2011-04-06 @ 10:24:05
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: My

Vad har du beställt då? vill ju veta!! En ny kanin dräckt kanske =)

2011-04-06 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0