Todiloo

Nu åker jag SNART! Kan knappt fatta de. Är långtifrån färdig packad plus ska duscha håret m.m å redanstendöd. Borde gå å lägge mig för ska ta tåget redan 6 imorron bitti! Shajseeee... :)

Hoppas bara jag inte glömmer nåt nu.. då blir de illa!



ps. 1) Börjat dricka en kopp kaffe igen på morgonen efter att jag höll på att soman en hel vecka då jag gick kaffelös.. näni.. en kopp får man iaf dricka! Ibland fler också :) trötta dagar dvs

ps 2) Brun utan solen... funkar bra men man får FINNAR! Har använt den bara 2 ggr men p klarar den mer än mig. Så nu var man total blek igen :)

Fisa fattar att jag ska iväg för hon klamrar sig fast vid mig varje sekund hon får tillfälle till.. min lilla snutt. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0