Påsken

Så skönt väder!!!
Man glömmer alltid påsken känns det som.. men den är riktigt mysig! 
Nu sa pappa å tatte att det var sista året jag får påskägg :( nu får jag va utan till jag får barn och då är det barnet som får! haha stackars mig då. Men det är väl lite i sin ordning kasnke.. kasnke eventuellt nååååågra år försent haha. Ähh varför ska man va så vuxen för?



 
Passat på att göra den årliga stortvättningen av bilen. Både invändigt och utvändigt.. de tog nog 3 timmar minst! Välbehövligt!



Se så skinande ren den blev! Å vad fin P är i pappas tröja hehe.. den brukar va "min" när vi är i bårre:)


och idag.. glassande på balkongen lite. Grannarna S&C kämpar nedanför hehe. Igår köpte vi en ny matta.. har ju itne haft nån på jättelänge och jag har itne gillat det. Nu är jag så nöjd såååå nöjd! Den blev jättebra!

Sen såklart en tur till GBG hälsa på folk och fika på stan & Johannas 30 års suprise fest!
Nice påsk helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag kommer nog få påskägg tills jag är gammal. Min mamma fick påskägg av mormor när hon levde. Men vi ger inte varandra godis, om man inte trillar över favviset utan sedan 4-5 år tillbaka har vi gett varandra trisslotter, prafymer, annat smått och gott som får plats i ett ganska stort påskägg :) Jag och Adam fick massa fina saker!! Jag fick två stekjärn t.ex!!

2011-04-29 @ 01:13:59
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0