Hoppsan =)

Efter att Frida ställt en del frågor såg jag att hon ahde helt rätt. Texten var väldigt osammanhängande.
Sähär menar jag...

Bilden med den indigofärgade väggen är FÄRGEN vi vill ha som fondvägg. Alltså är bilden inte från vårt kontor. Hade det varit det hade jag verkligen inte klagat ;)


En dag på kontoret ;)

Idag blev förresten 2 väggar målade med vitt, imorgon kommer det att målas igen och även den 3e sen på onsdag kommer fonden upp hihihi. Har tagit lite pics idag med mobilen men glömde sladden på jobbet tyvärr. Kanske tur för där är väääldigt rörigt just nu ;)


Kommentarer
Postat av: Frida H

Hahah... eller så är det bara jag som är lite trög ;)



Åh, ge mig djungelvrål!

2011-04-04 @ 19:51:26
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0