Bilder från 2006

Hehe dessa bilder hittade pappa och skickade till mig. Här ser ni väskan som det tillslut blev innan jag åkte till Australien. :) Alltså inte bagerna som jag drömde (mardrömmar?) om :P
Packade den tokfull och som de flesta vet dröjde de nån vecka sen skickade vi hem 90 % med båtpost haha.



Sofia och My som var hemma hos mig och skulle säga hejdå innan avfärd. Passade också på att låna resterande plagg jag lämnat kvar hemma ;D



Och bara visar upp allmänna saker som de hittat omkring sig?? :)


och ena saken ledde till en annan ;))



Minns ni att jag satt på stolen och trädda på ryggsäcken (den stora) för att sedan inte lyckas resa mig upp!!! Herrejösses!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja, vem kan glömma det :-)

Fast du ångrade dig nog när ni låg och huttrade i husvagnen, eller? ;-)

2011-04-05 @ 18:57:59
Postat av: Sofia

haha SHISSES! Dessa bilderna har inte jag sett... Kommer dock ihåg när du inte kunde resa dig hahah

2011-04-06 @ 10:25:19
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: My

HAHAHAHAHAHA detta är ett minne för livet..... bästa är väskan när du inte kunde resa dig upp 10 poäng på den :)

2011-04-06 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0