veronica innan hon gick in i väggen

om jag nu ska plugga så kan jag lika gärna göra de ordentligt!! Nej jag älskar itne att plugga men webdesign och spanska är något jag verkligen tycker om så de ser jag inte som direkt "plugg" utan mer nöje :) de är mastern som är den tuffa..

Är nu anmäld till ytterligare en kurs utöver masterprogrammet i hållbar stadsutveckling, se nedan.
Att sitta och lära sig allt på egen hand är kul men sååå frustrerande också ibland. En kurs ger mig förmodligen lite försprång än om jag ska leta upp allt själv. Är även anmäld till en webdesign kurs men den är under handläggning fortfarande.


Och på tisdag börjar min första spanska kurs lektion! 10 tisdagar framöver ska jag lära mig spanska steg 1 snabb takt. tjoohoo.
jaaa jag har läst innan men kommer inte alls ihåg tillräckligt för att läsa steg 2.. därav snabb takt :)

Fortsätter att söka jobb hela tiden sidan om och blir de mot förmodan ett jobb så byts de ut mot mastern!


Kommentarer
Postat av: S

Gud vad mycket spännande du har på gång, man är lite avis faktiskt :)

2010-09-18 @ 09:11:49
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: V

Bara att hitta nåt du gillar och köra. Behöver ju itne kosta mkt och inte jättemkt tid heller. Dock vet jag inte om jag tagit i lite väl mkt nu kanske haha

2010-09-19 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0