sugen & babyboom

Mitt hår är tristare än trist nu och då börjar funderingarna ta fart som vanligt..

Så här skulle jag vilja ha det nu... men helst med brännan också. Rädd man kommer se helt tradig ut annars:/
Vad tror ni? Jag är verkligen vinterblek redan.. och när dom färgar det så blir de rätt mkt mörkare än på bilden. Här är det ju sommarblekt också.
Nä.. nu svararjag själv.. de får väntas. kaaaaasnske till våren.. får se.

Vad kan man mer göra med håret dåååå?

favvehår

Assåååeeee.. är  det bara min fejja som blir babyboomad??
My gaaaah! Jag får reda på nya varje dag!
Seanste.. Linda(konne), matilda, rickard persson (ättekulla) KNUDA (ättekulla), Stinas lillasyrra, Vanessa (konne), Camilla Trelde, Jimmi johansson, emelie eriksson & Lisa  (båda ett tag sen but still)...får väl nämna Frida också ;) ja de finns fler men de är vad jag kommer på nu.
Jag börjar inse att man är kanske inte så ung som man känner sig ;P


Kommentarer
Postat av: Frida H

JAG VAR FÖRST! Fast det är inte så positivt egentligen.. hahah.

Glöm inte Joakim Lundin :P Hans son är ju typ 4-5 år nu. HAN var först.. big time!

och Mikael, från klassen har ju sin Jesper, som också är 4 eller nått..

2010-09-29 @ 14:29:06
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: V

hahaha JA men just därför räknas ju inte du! haha me nnu när jag tänker efter så fattar jag inte hur jag egentligen tänkte.. jo att de redan avr så allmänt kännt liksom med mikael så de behövde jag inte ta upp ;) MEN JOAKIM!? det visste jag INTE! msåte kollas upp hihi

2010-09-29 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0