Självklart!!

Japp nu har vi fått gruppindelningarna för seminariumen där vi ska disskutera våra uppsatser. Behöver ni ens gissa om dansken hamnade med mig? Kan säga att JA det gjorde hon. Herregud detta lär bli intressant... På måndag är det första seminariumet och som om det inte var halvjobbigt innan lär detta inte göra saken lättare att halva disskutionen kommer vara på danska. Hon ska ju kommentera allt också. För er son undrar heter hon Bettina med utal "Bääeewwwtiiina"

Första uppsatsen är inlämnad!! Jag känner mig så jävla duktig fast kasnke inte uppsatsen är så bra så är det jävligt gött att lämna in tidigt. Kommer säkert få jätteångest när jag läser de andras å komma på massa nya saker men.. so be it. Vi ska nämligen maila den till alla i vår grupp också.

Andra kursen som jag ska läsa verkar lite mer givande men betydligt tyngre. Vi ska läsa som idioter där med och har redan en bok som vi ska ha läst ut om 2 veckor.. Har beställt den men good luck.. kan ta en vecka innan man får hem den. Finns såklart inte på bibblan heller så de blir abra till att köpa.

Uppdaterar hur det går på måndag.. trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0