Sämst

När man inte har något som direkt tvingar en att ta tag i sig själv går allting väldigt slowmotion!
Jag har saker att göra, VERKLIGEN, men ändå väntar jag in i de allra sista och bara skjuter upp för jag vet att jag egentligen inte måste göra det nu. Typ som att sortera papper osv.

Nu har jag faktistk några saker jag borde fixa idag så ska ta ett ryck. Men de har ju tagit sin lilla tid att göra sig iordning för det. Herregud. Skärpning! Från och med NU ska det bli bättring på det!

Nu är det 3 paket som ska skickas på posten, veckohandling med tillbehörande lista som ska skrivas, allmänt plock hemma som gäller! hejduu

Kommentarer
Postat av: Frida H

Hurtbulle!

2010-09-28 @ 18:51:17
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0