Pengar!

Ringde precis alnarp och fick veta att allt är OK. Dom har även skickat vidare direkt till Malmö högksola som också måste registrera mig redan i fredags! Och som om itne de var nog hade csn fått alla dessa registrationer rent automatiskt och skickat ut pengar redan i fredags dom också!! Jag ringde csn helt ovetande och fick reda på att pengarna är inne IDAG! Jag avr godkänd redan i fredags och två bankdagar senare dvs IDAG har jag pengarna! Sååå skönt. Inget mer jidder. Förutom att jag nu inte kommer in på studentportalen i alnarp så jag måste höra av mig till deras it support men de är småpotatis.
 


Nu har jag betalt alla räkningar på diverse böcker, försäkringar. Spanska kursen återstår men tänkte köra en fuling och vänta tills åtminsone imorgon, eftersom första tillfället är ikväll måste jag ju först se om de är bra innan jag binder upp mig!

Känns halvgött med csn. Skönt att man kan handla ett par höst skor och beställa hem lite skit som man behöver utan att få mega kramp i magen men de är fortfarande inte en LÖN. aja.. nu ska man inte klaga.

Nu får de bli lite kaffe&kauga och läsa texter inför dagens föreläsning.
Sedan blir det dags att köra folket till skolan. Jag ahr startat en bilpool och kör numera 4 personer plus mig själv till Alnarp 2 ggr i veckan. Bra för jag behöver nöta körningen mer. Fast de är pyttelite jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Du får visa mig Alnarp någon dag. Då min släkting bor där. Så kan vi hälsa på dem :)

2010-09-21 @ 12:51:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: V

Det gör jag gärna! Pappa å tatte är med sugna. Vi kan ju dra dit ihop alla? Eller kan vi splitta också de kvittar mig.

2010-09-21 @ 13:28:25
Postat av: V

hha oj nu såg jag de sista du skrev där. Kanske itne ska invadera dina stackars släktingar med allihopa! :))

2010-09-21 @ 13:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0