Not smooth at all

Då var det dags för min höst svacka där allt bara ska köra ihop sig.
Det tyngsta är väl att jag kanske inte kan gå kvar på utbildningen men då ska de vara så jävla snikna men absolut inte omöjligt. Det är en lärare som missat att sätta mig godkänd på en fjuttig uppgift som tillsammans med 4 andra uppgifter utgör 1,5 p. Jag har alltså 178,5 men behöver 180p. Jag har mycket mig själv att skylla att jag inte tog tag i detta när det hände MEN det var inte helt lätt då heller. Vi hade en extra lärare i den kursen som var sjuk eller bortrest minns inte så vi hade olika inhoppare för varje övning som man inte hade kontakt uppgifter på och det avr jullov när vi fick resultaten. Det halkade åt sidan då helt enklet å ja ni kan läxa upp mig hur mkt som helst men sen dess har jag faktsitk blivit bättre på att hantera saker direkt när det händer ist för att skjuta upp det men de hjälper inte nu så jag avstår gärna sånna kommentarer. För övrigt fick jag en 5a på tentan i den kursen som var på 7,5 p så dom ser ju att jag inte är helt tappad.
Med allt detta kan jag inte webregistrera mig på kursen vilket menas med att csn inte kan se att jag läser vilket betyder PANK.

När sånt här kommer och man inte vet hur det ska gå om man kan va kvar eller ej tappar man ju motivationen. Jag har hur mkt som heslt att läsa uppsatser att skriva böcker att köpa... Men nu undrar man ju om de är värt att gå å köpa massa böcker när man inte vet om man ens får pengar. Ja.. jag väntar på svar just nu så vi får väl se.

Skulle gått på fotboll ikväll, match i malmö ju och emma å ola är ju här men biljetterna togs av en annan i sista sek fast dom var lovade oss. Oshysst person. Men aja.

Igår var det första seminariumet. Det gick helt okej. Det var inte så jobbigt å vi har en bra lärare där som e rätt shysst så de gick smidigt. Däremot är de så tråkgit! Först ha föreläsning om ett flummit begrepp sen läsa massa text om de sen skriva uppsats på de sen läsa allas uppsatser sen disskutera alla uppsatser.. Ja.. jag blev mätt på de och kunde itne koncentrera mig alls andra timmen av diskutionen. Dansken ställde inga direkta frågor mot mig vilket var bra och jag undvek såklart att hoppa in i diskutionen när hon hade sagt nåt ifall jag nu missat nåt.

Lärde mig ett nytt danskt ord iaf. Som hon använde frekvet å innan jag förstod att det var ett ord lät de bara helt fördjävligt. mål= määääuuu  (väldigt långt utal) nåt sånt rätta mig om jag har fel.

Det var en grej till men den har jag som tur är glömt.. :)
Hoppas ni har en bättre vecka än jag och grattis till my & emre som kämpat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin bloggen blev nu då =)

Låter jobbigt hoppas de löser sig, men de är höst vilket innebär depp till max.

Tack för grattiset =)

2010-09-09 @ 09:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0